vineri, 30 octombrie 2015

TARTAR DE SOMON, AVOCADO SI TRUFA

Dupa cum v-am promis în rețeta anterioara de tartar, am sa va spun o rețetă de tartar cu o diversitate mai mare de ingrediente care sper ca vor fi pe gustul vostru.
Eu aici am folosit avocado dar cui nu-i place poate folosi orez japonez special pentru susu, iese la fel de bun.

INGREDIENTE:


  • 200 g. somon (fără oase și piele)
  • 2 lingurițe ulei de măsline cu aroma de trufa
  • 1 avocado
  • 1/4 ceapa mica tocata foarte mărunt
  • 1/2 linguriță zeama de lămâie
  • putina răzătura de ghimbir
  • 2 lingurițe oțet de orez
  • 3 lingurițe sos de soia


MOD DE PREPARARE:

Somonul după cum am spus și în rețeta anterioara, trebuie sa fie congelat câteva zile iar apoi decongelat în frigider cu câteva ore înainte de utilizare.
Somonul se toaca foarte mărunt cu un cuțit bine ascuțit, după care se pune într-un bol de sticla și se adaugă oțetul de orez, zeama de lămâie, sosul de soia, uleiul cu aroma de trufa, răzătura de ghimbir și amestecam totul foarte bine. La final adăugăm ceapa care a fost tocata foarte mărunt și amestecam .
Lăsam bolul în frigider acoperit, pentru o noapte sau poate fi preparat de dimineața și lăsat în frigider la macerat pana seara. Il scoatem din frigider cu 1/2 ora înainte de servire și intre timp tăiem avocado cuburi. Așezăm un strat de avocato iar peste el adăugăm un strat de tartar.

             

POFTA BUNA!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 Am sa va las aceasta rețetă pe care eu am învățato la un curs de bucătărie și care pe mine ma incantat foarte mult. Este o gustare rapid de...