duminică, 18 octombrie 2015

PRAJITURA CU MORCOVI SI FISTIC IN STIL INDIAN

Va propun o rețetă de prăjitură cu morcovi și fistic în stil indian  care pentru prima data am servito într-un restaurant Indian și care mi-a plăcut enorm de mult și am decis sa o pregătesc și eu acasă.
Aceasta prăjitură nu necesita coacere, deci este foarte comod de preparat și rapid.
Singurul dezavantaj este ca trebuie sa aștepți cam 8-10 ore sau o noapte pentru a o servi.

INGREDIENTE:


  • 500 g. morcovi
  • 125 g. zahar brun
  • fistic (puteți folosi nuca dacă nu aveți fistic)
  • 6 datiles fără sâmburi
  • 1 pachet nuca de cocos rasa


MOD DE PREPARARE:

Curățăm morcovii și ii spălăm. Ii vom tăia rondele și ii vom fierbe la aburi. Când sunt moi ii punem în recipientul pentru  blender si ii zdrobim, separat amestecam zaharul cu nuca de cocos( jumătate di pachet iar cealaltă o păstrăm), introducem amestecul în blenderul unde avem morcovii și amestecam pana se dizolva zaharul.
Separat în alt recipient pentru blender punem datiles impreuna cu o mana de fistic și blenduim bine pana compozitia nu mai este lipita de pereții recipientului.
Pregătim o tava pentru prăjituri ( poate fi pătrata sau în tava de cozonac...după preferință), o tapetam cu  foaie de pergament și începem sa montam prăjitura.
Așezam primul strat cu amestecul de fistic și datiles, presam bine, apoi cu o parte din amestecul de morcovi, la fel presam stratul uniform (jumătate din compoziție), presărăm putina nuca de cocos iar apoi adaugam restul de amestec cu morcovi. La final presărăm nuca de cocos și fistic sfărâmat.
Introducem la rece pentru o noapte sau aproximativ 8- 10 ore.

                     

POFTA BUNA!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 Am sa va las aceasta rețetă pe care eu am învățato la un curs de bucătărie și care pe mine ma incantat foarte mult. Este o gustare rapid de...