duminică, 25 ianuarie 2015

COVRIGI-RETETA DE PATISERIE

INGREDIENTE:


  • 500 g faina
  • 2 lingurițe sare
  • 2 lingurițe zahar
  • 2 lingurițe drojdie uscata
  • 350 ml apa
  • mac, susan sau sare mare, după preferință


MOD DE PREPARARE:

Într-un bol, amestecam faina, drojdia, zaharul, sarea iar apoi adăugăm apa putin cite putin pana se formeaza aluatul. Daca mai este necesar putem adăuga apa peste cantitatea indicata până obținem un aluat potrivit (nici prea tate, nici prea moale) Lăsam sa crească aproximativ 30 minute.
Punem o cratiță cu apa și sare la fiert, iar intre timp formam covrigii.
Eu am formar bile de aproximativ 50 g fiecare am apăsat pe mijloc cu degetul până am  format o gaura în centru și am mari inelul la dimensiunea dorita de mine. Unim doua inele și le impletim intre ele, apoi punem unul cite unul în apa clocotita. Ii lăsăm pana se ridica la suprafață, ii întoarcem pe cealaltă parte(aproximativ 30 secunde) și ii scoatem pe un grătar pentru a se scurge de surplusul de apa. Dupa ce am procedat la fel cu ceilalți covrigi, presărăm cu mac pa ambele parți (susan sau sare mare),ii punem pe o tava cu hârtie de cuptor și ii introducem în cuptorul preîncălzit la 180ºC  pana se rumenesc.

POFTA BUNA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 Am sa va las aceasta rețetă pe care eu am învățato la un curs de bucătărie și care pe mine ma incantat foarte mult. Este o gustare rapid de...