joi, 23 mai 2013

SUPA DE PUI CU GALUSTE

INGREDIENTE:


  • supa de pui
  • 1 ardei gras verde
  • 1 ceapa
  • 1 păstârnac
  • țelină
  • 1-2 morcovi
  • pătrunjel proaspăt tocat


PENTRU GALUSTE:


  • 2 oua
  • 7-8 linguri de gris
  • sare
  • 1 linguriță ulei


MOD DE PREPARARE:

Se pune supa de pui la fiert. Tăiem legumele în bucăți. Dupa ce a dat supa în clocot adaugăm bucățile de legume și le lăsam la fiert circa 20 minute. Le scoatem din supa și le lăsam sa se răcească  după care le punem într un Blender  în afara de morcovi  pentru a le mixat și le adaugăm în oala unde le-am fiert. Intre timp preparam galustele. Batem ouăle cu putina sare și treptat adaugăm grisul și uleiul. Lăsam 3-4 minute sa se umfle grisul.
Lăsam sa fiarbă supa la foc mic și adaugăm galustele cu ajutorul unei lingurițe, care în prealabil am umezito în supa, luam o linguriță din compozitia cu gris ii dam drumul ușor in supa și asa până se termina compoziția de galuste.  Mai lăsăm sa fiarbă la foc mic încă 10 minute după care stingem focul, dam oala la o parte și adaugăm morcovii tăiați felii și pătrunjelul.
Sfat: galustele trebuie sa se ridice la suprafata intregi, daca vedeti ca se ridica firmituri din ele înseamnă ca trebuie sa mai adaugăm gris.


POFTA BUNA!.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 Am sa va las aceasta rețetă pe care eu am învățato la un curs de bucătărie și care pe mine ma incantat foarte mult. Este o gustare rapid de...