joi, 16 mai 2013

OMLETA SPANIOLA

INGREDIENTE:


  • 4 cartofi potriviți
  • 4 oua
  • ulei
  • sare


MOD DE PREPARARE:

Se curata cartofii, se spală și se taie felii foarte subțiri. Punem ulei din abundenta la încălzit într-o tigaie și după ce sa încins,  punem cartofii la prăjit cu putina sare.Separat într un castron batem ouăle cu putina sare și treptat ce s-a prăjit feliuțele de cartofi le adaugăm în castronul care avem ouăle bătute. Dupa ce am adăugat toți cartofii peste oua ii zdrobim putin cu furculița. Scurgem o parte de uleiul din tigaia în care am prăjit cartofii și lăsăm foarte putin ulei bine încălzit. Amestecul de oua cu cartofi îl turnam în tigaie, îl lăsam putin sa se închege  după care cu ajutorul unei farfurii plate acoperim tigaia și răsturnam omleta pe farfurie pentru a o întoarce pe cealaltă parte pentru a se rumeni putin. Se așează pe o farfurie și se servește calda.


POFTA BUNA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 Am sa va las aceasta rețetă pe care eu am învățato la un curs de bucătărie și care pe mine ma incantat foarte mult. Este o gustare rapid de...