duminică, 29 noiembrie 2015

SALAM DE BISCUITI CU ROM SI BANANE

Acest dulce < Salam de biscuiți cu rom și banane > ca și majoritatea preparatelor mele este foarte rapid de preparat și nu necesita ingrediente scumpe.
Acum în prag de sărbători este un dulce care poate bucura invitații voștri.

INGREDIENTE:


  • 400 g. biscuiți simpli ( eu am folosit biscuiți integrali în aceasta rețetă)
  • 3 linguri pudra de cacao
  • 50 g. rahat (fructe confiate) tăiate cuburi
  • 50 g. stafide
  • 50 g. nuci tocate
  • 125 g. unt sau margarina
  • 150 g. zahar
  • 200 ml. lapte
  • 2 linguri zeama de lămâie
  • 1-2 rom original sau esență de rom pentru prăjituri
  • 2 banane fără coaja


MOD DE PREPARARE:

Sfaramam biscuitii la mana în bucăți mici iar peste ei adăugăm cuburile de rahat sau de fructe confiate, nucile, stafidele și pudra de cacao,
Punem la încălzit laptele impreuna cu zaharul și untul iar apoi lăsăm sa dea 2-3 clocote.
Dam de pe foc și adăugăm esența de rom și zeama de lămâie.
Acest lichid îl turnam peste ingredientele cu biscuiții amestecând ușor. Împărțim compozitia în doua părți egale. O parte o așezăm cu lingura pe o folie transparenta sau de aluminiu o presam ușor cu mâinile pentru a ii da o forma dreptunghiulara ca în poza nr. 2, peste ia așezăm o banana întreagă (eu în poza am format un baton întreg pentru ca aveam bananele mici)apoi rulam și legam la capete ca pe salam.
Lăsam sa se răcească apoi punem la frigider pentru câteva ore ( eu îl las o noapte).
Desfacem salamul de biscuiți cu rom și banane din înveliș și îl trecem prin zahar pudra apoi îl tăiem felii


poza nr.1

POFTA BUNA!


poza nr.2









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 Am sa va las aceasta rețetă pe care eu am învățato la un curs de bucătărie și care pe mine ma incantat foarte mult. Este o gustare rapid de...