marți, 1 decembrie 2015

SUPA CREMA DE PORUMB

Aceasta < supa crema de porumb > este un platou foarte bine venit in perioada frigului.
Porumbul conține vitamina B1 si B5 esențială corpului nostru.
Veți spune ca nu are nimic interesant dar preparând aceasta supa crema de porumb veți vedea ca este foarte gustoasa, ușor de pregătit iar după care sigur veți prepara de mai multe ori pentru căci asa
am făcut și eu.


INGREDIENTE:


  • 1 cana boabe de porumb
  • 1/2 ceapa
  • 1 lingura cu vârf de faina integral ( merge și normala dacă nu aveți integrala)
  • 1/2 ml. supa de pui
  • 200 ml.lapte
  • 1 linguriță partunjel tocat
  • sare
  • ulei
  • 1 linguriță unt


MOD DE PREPARARE:

Toca ceapa fin după care o vom pune la călit cu putin ulei și lingurița de unt.
 In momentul când a prins culoare  vom adăuga faina integrala, amestecam bine sa nu rămână cruda după care punem supa de pui putin cațe putin. Amestecam  continuu pentru a nu se forma cocoloase ( ca la bechamel ), și asa pana punem toată supa de pui și laptele.
Adăugăm boabele de porumb și lăsăm sa fiarbă la foc potrivit timp de 10 minute.
Dam de pe foc iar jumătate din cantitatea de supa obținută o vom da la robot pentru a forma crema
iar apoi o vom amesteca, cu cealaltă jumătate în care am lăsat boabe întregi de porumb.
Presărăm cu pătrunjel. Aceasta supa crema de porumb se servește calda.

POFTA BUNA!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 Am sa va las aceasta rețetă pe care eu am învățato la un curs de bucătărie și care pe mine ma incantat foarte mult. Este o gustare rapid de...