joi, 5 noiembrie 2015

PIZZA CU BRANZA FRANCEZA

Anul acesta am fost în vacanta la Marsilia și nu mica mi-a fost mirarea sa vad ca francezii prepara pizza. Am decis sa o încerc, bineînțeles ca avea cu branza tipic franceza, iar după cum se cunoaște, Franța are brânzeturile ei cu care se mândrește.
Acum ce sa spun, nu am sa mint dar a fost ce mai gustoasa pizza pe care am mâncat-o vreodată, chiar mai buna decât renumita pizza italiana. Iar secretul sta în branza care ii da o savoare deosebita.
Am notat ingredientele și am preparat-o și eu în casa...sper sa va placa și vouă.
Sfat: dacă nu va plac ardeii grași puteți folosi felii de ciuperci.
Daca nu sunteți deciși la felul cum sa asortați pizza eu am postat doua poze pentru a va inspira.

INGREDIENTE:

  • 1 blat pizza
  • branza franceza: camembert, roquefort, se pot folosi impreuna sau un singur tip de branza care va place mai mult.
  • mușchiuleț țigănesc (puteți pune ce va place mai mult dar sa aiba gust de afumat) tăiat felii subtiri
  • roșii cherry
  • anghinare din conserva
  • ardei gras verde tăiat fâsâi-ardei gras rosu tăiat fășii
  • măsline negre


MOD DE PREPARARE:

Blatul de pizza dacă doriți puteți folosi din comerț dar dacă doriți sa îl elaborați în casa puteți găsi ingredientele și modul de preparare aici la rețete de pizza cu mozzarella si sos de busuioc ( camybucatareasa).
Dupa ce avem pregătit blatul, începem sa așezăm ingredientele în ordinea următoare:
1- feliile de mușchiuleț
2-anghinarea, tăiată în jumătăți
3-roșiile cherry, tăiate în jumătăți
4-fășiile de ardei gras sau feliile de ciuperci
5-măsline negre
6-branza rasa din abundenta

Se introduce pizza în cuptorul preîncălzit la temperatura de 230ºC timp de 10-15 minute cu flacără sus și jos ( depinde de cuptor).
Pizza cu branza franceza se servește calda.

                                         












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 Am sa va las aceasta rețetă pe care eu am învățato la un curs de bucătărie și care pe mine ma incantat foarte mult. Este o gustare rapid de...