joi, 28 noiembrie 2013

RISOTTO DE CALAMARI


INGREDIENTE:


  • 250 g. orez cu bob rotund
  • 600 g. calamari tăiați  rondele
  • 250 g. ciuperci
  • 1/2 ceapa
  • 1 cățel de usturoi
  • 1 lingura de pătrunjel tocat mărunt
  • 1 pahar cu vin alb
  • 4 linguri de parmesano
  • 2 linguri cu unt
  • 1 l. supa de peste
  • ulei
  • sare, piper


MOD DE PREPARARE:

Tocam ceapa și usturoiul foarte fin. Într-o tigaie încălzim putin ulei și punem rondelele de calamari la prăjit foarte putin. Ii scoatem di tigaie și ii punem pe o farfurie. In același ulei în care am prăjit calamarii punem ceapa și usturoiul la călit. Adăugăm peste ceapa și usturoiul călit ciupercile care au fost curățate, spălate și tăiate cubulețe, lăsând la înăbușit 3-4 minute la foc mic.
Adăugăm orezul spălat foarte bine și scurs, calamarii care i-am rumenit și amestecam până când orezul devine strălucitor. Punem vinul, lăsăm sa se evaporez alcoolul și adăugăm un polonic de supa de peste.
Fierbem orezul 16-18 minute adăugind putin cite putin supa de peste.
Dupa ce a fiert orezul adăugăm untul, patrunjelul și parmesano amestecând totul foarte bine. Se servește cald.


POFTA BUNA!














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 Am sa va las aceasta rețetă pe care eu am învățato la un curs de bucătărie și care pe mine ma incantat foarte mult. Este o gustare rapid de...