luni, 18 noiembrie 2013

CHEG LA MICROUNDE

INGREDIENTE:


  • 800 g unt
  • 150 g zahar
  • 3 oua
  • 120 g faina
  • 1, 1/2 linguriță praf de copt
  • 3 lingurițe cu lapte
  • 4 linguri de cacao
  • esență de vanilie
  • un praf de sare
  • zahar pudra
  • 1 lingura de pesmet fin


MOD DE PREPARARE:

Ungem vasul de yena (eu am folosit un vas rotund ) cu unt și îl tapetam cu pesmet.
Frecam untul foarte bine împreuna cu zaharul până se formează o crema. Adăugăm ouăle unul cite unul până se incorporează foarte bine. Praful de copt îl amestecam cu laptele și îl adăugăm în compoziție, esența de vanilie iar apoi adăugăm faina și praful de sare. Incorporam totul foarte bine.
Impartem compoziția în doua parți egale iar una din ele o amestecam cu, cacao. Punem prima compoziție cea fără cacao în vasul de yena uns dinainte iar peste turnam compoziția cu cacao și cu ajutorul unei cozi de lingura amestecam compoziția  făcând cifra 8.
Se introduce în microunde timp de 5 minute la puterea 700  după care 3 minute la puterea 100.
Se lasă sa se răcească 5 minute în vasul sau după care îl scoatem și îl pudram cu zahar pudra.



POFTA BUNA!

























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 Am sa va las aceasta rețetă pe care eu am învățato la un curs de bucătărie și care pe mine ma incantat foarte mult. Este o gustare rapid de...