marți, 8 martie 2016

CHEFAL ROSU CU SOS DE SOFRAN SI CITRICE




In aceasta rețetă eu ca peste am cumpărat ,, Chefal rosu,, dar voi puteți folosi ori ce peste cu carne alba.
Eu îl prefer pe acesta pentru ca are carnea dulce.


INGREDIENTE:


  • 8 pești chefali
  • câteva fire de șofran
  • 8 anghinare
  • 2 portocale
  • 1 lămâie
  • 3 caței de usturoi
  • 1 linguriță amidon alimentar
  • putin pătrunjel tocat
  • ulei
  •  sare
  •  piper



MOD DE PREPARARE:


Vom începe cu prepararea sosului.
Stoarcem portocalele impreuna cu lămâia iar in zeama sucul obținut, adaugăm șofranul, punem la foc potrivit si îl lăsăm sa scadă.
Curățăm anghinarele apoi le tăiem in patru si le punem in apa cu lămâie pentru a își menține culoarea.
Separat diluam o linguriță de amidon alimentar cu putina apa rece pe care îl vom incorpora in sosul de șofran, amestecând pana obținem un sos potrivit de gros.
Separat curățăm cățeii de usturoi apoi îi tăiem felii subțiri si îi punem la călit in putin ulei. Când au prins putina culoare, incorporam anghinarele si le frigem pentru câteva minute impreuna cu usturoiul.
Saram si piperam peștii după care ii ungem cu ulei.
Preîncălzim cuptorul la temperatura de 200º C. Introducem peștii in cuptor pentru 10 minute.
Servim peștii cu garnitura de anghinare, presăram putin pătrunjel si stropit cu sosul de șofran si citrice.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 Am sa va las aceasta rețetă pe care eu am învățato la un curs de bucătărie și care pe mine ma incantat foarte mult. Este o gustare rapid de...