miercuri, 16 martie 2016

GRIS CU LAPTE SI DULCEATA



Ma gândeam la copilărie, când mâncam gris cu lapte si cu dulceața. Ma gândeam sa o îmbunătățesc, adică sa o fac mai diferita, dar pana la urma am hotărât sa o las asa cum o știu eu de o viata si ca nu ar strica sa simt gustul de altadat.....






INGREDIENTE:

3 căni cu lapte
100 g. gris
3 linguri cu zahar
esență de vanilie
2 lingurițe cu dulceață de căpșuni

MOD DE PREPARARE:

Punem laptele la fiert impreuna cu esența de vanilie. Când a dat in fiert, adăugam zaharul, amestecam cu ajutorul telului. Lasam sa fiarbă la foc potrivit, apoi începem sa turnam grisul in ploaie, amestecând cu telul continuu. Lasam sa fiarbă la foc mic si amestecam din când in când pana
se îngroașă.
Luam un recipient pe care sil vom umezi cu apa rece apoi vom turna grisul cu lapte.
Lasam sa se răcească, apoi întoarcem recipientul cu gura in jos pe un platou si răsturnăm grisul cu lapte. Daca vedem ca nu se desprinde de recipient îl ajutam cu vârful unui cuțit cu lama subțire.
Dupa ce am răsturnat grisul cu lapte îl ornam cu dulceață de căpșuni.
Eu am folosit dulceața de căpșuni dar voi puteți folosi dulceață de care va place.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 Am sa va las aceasta rețetă pe care eu am învățato la un curs de bucătărie și care pe mine ma incantat foarte mult. Este o gustare rapid de...