sâmbătă, 12 martie 2016

GOGOSI






                   INGREDIENTE:


  • 500 g. faina
  • 25 g. drojdie proaspătă
  • 3 oua
  • 2 linguri unt la temperatura camerei
  • 3 linguri zahar
  • 150 ml. lapte
  • coaja rasa de lămâie
  • coaja rasa de portocala
  • un praf de sare


                MOD DE PREPARARE:

Incalzim laptele apoi dizolvam drojdia in lapte,apoi incorporam ouăle si amestecam totul foarte bine. Adaugam zaharul, coaja rasa de lămâie , coaja rasa de portocala si praful de sare. Amestecam bine si începem sa incorporam faina, cernuta, putin cate putin pana incorporam toată faina. Când am format aluatul, adăugam untul si frământam totul foarte bine.
Lasam la crescut 1 ora, acoperit cu un șervet de bucătărie la loc, călduț.



Dupa ce expirat timpul ( trebuie sa se dubleze volumul), întindem o foaie de 1 cm. grosime iar cu ajutorul unei forme, rotunde ( eu am făcut forme rotunzi si pătrate) si lăsăm sa crească timp de 10 minute.











Punem ulei la încălzit si începem sa punem gogoșile la prăjit.











 Pe parcurs ce observam ca sunt prăjite le întoarcem pe cealaltă parte, le mai lăsam putin iar cu ajutorul unei palete le scoatem pe un platou, lăsăm 2 minute sa se răcească apoi le trecem prin zahar pudra.














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 Am sa va las aceasta rețetă pe care eu am învățato la un curs de bucătărie și care pe mine ma incantat foarte mult. Este o gustare rapid de...