luni, 9 februarie 2015

LAHMACUN - PIZZA TURCEASCA






INGREDIENTE:- foaie


  • 250 g faina
  • 1 linguriță drojdie uscata
  • 1 linguriță sare
  • 200 ml. apa


INGREDIENTE:-umplutura


  • 500 g carne oaie sau vita
  • 1 ceapa
  • 1 roșie
  • 1 ardei gras verde
  • 1 ardei gras rosu
  • pătrunjel tocat
  • ceapa
  • sare


INGREDIENTE:-sos

  • 1 iaurt gras
  • praf de usturoi
  • curry
  • lămâie


MOD DE PREPARARE:

Amestecam: faina, sarea si drojdia. Turnam apa putin câte putin pana formam un aluat.
Lăsam la crescut pana se dublează volumul.

Intre timp, preparam umplutura: tocam carnea, iar separat dacă avem robot ( dacă nu le tăiem foarte mărunt la cuțit), tocam toate legumele și le punem pe un prosop curat de bucătărie iar cu ajutorul lui înfășurăm legumele și le stoarcem foarte bine de zeama. Amestecam carnea tocata impreuna cu legumele și patrunjelul, sărăm și piperam după gust.

Dupa ce a crescut aluatul, întindem foi tip pizza foarte subțiri (eu am făcut o foaie cât  tava de cuptor și la final am tăiato fâsâii ), așezăm pe fiecare foaie compozitia preparata mai sus și introducem în cuptorul preîncălzit la temperatura de 180º C.
Se scoate din cuptor, ungem cu sosul care îl preparam din amestecul de: iaurt, praf de usturoi, curry și sare. Stropim cu zeama de lămâie .Se servește cald.


POFTA BUNA!












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 Am sa va las aceasta rețetă pe care eu am învățato la un curs de bucătărie și care pe mine ma incantat foarte mult. Este o gustare rapid de...