marți, 24 februarie 2015

RABO DE TORO (COADA DE TAUR)



INGREDIENTE:


  • 2 kg. coada de taur sau de vita
  • 2 buc. praz
  • 4 morcovi tăiați rondele
  • 2 roșii mari fără sâmburi
  • 1 ardei gras verde
  • 1 ardei gras rosu
  • 1 ceapa mare
  • 1/2 kg. vin rosu
  • faina
  • sare
  • ulei


MOD DE PREPARARE:

Punem ulei într-o oala de presiune și trecem bucățile de coada de taur prin faina, după care le punem la prăjit. Le prăjim putin pe toate părțile iar apoi le punem pe un platou.
In același ulei unde am prăjit bucățile de carne, vom pune la călit prima data ceapa tocata mărunt și prazul. Dupa 3-4 minute adaugăm morcovul și îl lăsăm câteva minute sa se moaie putin. Adaugam și ardeii grași tăiat cuburi, după ce le-am călit putin adăugăm vinul. Lăsam sa fiarbă legumele fără capac pana se evapora alcoolul în totalitate iar apoi adăugăm bucățile de carne. Saram după gust. Acoperim oala de presiune și din momentul în care începe sa iasă aburul, lăsăm pe foc 45 minute.
Daca nu aveți oala de presiune lăsați la fiert circa 2 ore.
Dupa ce a expirat timpul, punem carnea pe un platou și toate legumele cu tot cu zeama o vom trage la robot pana se formeaza un sos fin. Gustam din nou de sare, apoi adăugăm bucățile de carne în sosul respectiv și mai fierbem la oala de presiune circa 10 minute. Carnea trebuie sa stea total acoperita în sos pana la servire căci altfel se va usca.
Se servește cald și după preferință cu cartofi prajiti.



POFTA BUNA!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 Am sa va las aceasta rețetă pe care eu am învățato la un curs de bucătărie și care pe mine ma incantat foarte mult. Este o gustare rapid de...