joi, 19 februarie 2015

ROLITOS DE PRIMAVERA

INGREDIENTE:


  • 1 pachet cu foi de bryck
  • 4 morcovi tăiați fășii subțiri
  • 1 borcan cu germeni de soia
  • 1 ceapa tăiata peștișor
  • 1 praz tăiat rondele fine
  • 1 varza chinezeasca sau 1/4 varza tăiata foarte fin
  • praf de ghimbir
  • sos de soia
  • ulei de susan sau ulei de măsline


MOD DE PREPARARE:

Pentru început punem putin ulei de susan și călim ceapa impreuna cu prazul. Dupa ce se fragezesc adăugăm morcovii și lăsăm 3 minute apoi punem varza. Lăsam 2-3 minute și dam la răcit.
Dupa ce s-a răcit, adăugăm germenii de soia care înainte i-am dat prin jetul de apa, praf de ghimbir și sosul de soia. Amestecam ingredientele și începem sa montam rolitos.
Pe câte o foaie bryk așezam 1-2 linguri din compoziție și ii infasuram. Dupa ce am terminat de montat rolitos ii așezăm pe o tava de cuptor cu foaie de pergament unsa cu ulei și ii introducem la cuptorul preîncălzit la 180º C până când se rumenesc.
Ii servim cu sos agridulce care se găsește de cumpărat în locuri speciale cu produse chinezești.


POFTA BUNA!











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 Am sa va las aceasta rețetă pe care eu am învățato la un curs de bucătărie și care pe mine ma incantat foarte mult. Este o gustare rapid de...