joi, 18 iulie 2013

SALATA CU SMOCHINE




Pentru ca este timpul smochinelor am sa va recomand o salata de smochine foarte delicioasa și plina de vitamine.

INGREDIENTE:


  • 200 g. brânză proaspătă de vaci
  • 200 g. roșii cherry
  • 50 g frunze de spanac tânăr
  • 1 punga de salata
  • 150 g. boabe de struguri
  • 4-6 smochine
  • 2 linguri alune pisate
  • 6 linguri de ulei de măsline
  • 2 linguri de oțet de mere
  • sare, piper


MOD DE PREPARARE:

Spălăm salata foarte și o lăsăm  la scurs după care o rupem bucatele cu mâinile. Tăiem brânza de vaci cubulețe. Spălăm roșiile cherry, smochinele și strugurii. Adaugăm în salata roșiile cherry tăiate în patru, strugurii ii tăiem în doua și le scoatem sâmburii,smochinele tăiate  felii subțiri și brânza. Presărăm alunele măcinate. Separat pregătim sosul pentru salata: amestecam uleiul de măsline cu oțetul de mere, putina sare și piperul după ce am amestecat foarte bine adaugăm sosul peste salata.


POFTA BUNA!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 Am sa va las aceasta rețetă pe care eu am învățato la un curs de bucătărie și care pe mine ma incantat foarte mult. Este o gustare rapid de...