miercuri, 19 octombrie 2016

TURTITA DE MIGDALE








                                  INGREDIENTE:


  • 100 g. faina de migdale
  • 100 g. faina
  • 100 g. zahar
  • 2 oua
  • 2 linguri brânză philadelphia
  • 3- 4 picături esență de migdale
  • 1 plic praf de copt
  • un praf de sare
  • lapte
  • zahar pudra


                                     MOD DE PREPARARE:

Preîncălzim cuptorul la 180º C.
Batem ouăle împreună cu zaharul pana se dizolva putin. Incorporam faina de migdale si amestecam cu ajutorul unui tel. Dupa ce am incorporat bine faina de migdale, punem faina. La fel amestecam cât se poate. Punem brânza philadelphia și praful de sare. Separat praful de copt îl dizolvam în putin lapte apoi îl incorporam cu celelalte ingrediente.
Dupa ce am pus toate ingredientele începem sa turnam lapte peste ele. Amestecam foarte bine cu telul și turnam lapte pana se formeaza o compoziție smantanoasa.
Puneți în tava care doriți pentru cuptor, dacă doriți sa iasă mai înaltă, folosiți o tava mai mica sau o tava cu forma sau chiar în forme speciale diferite. Trebuie unse bine cu putin unt și tapetate cu faina.
Introducem în cuptor pentru aproximativ 30 minute. Puteți face proba cu paiul, dacă iese curat când îl infingeti în prăjitură inseamna ca este gata. Se pudrează bine cu zahar pudra și se poate servi după preferita cu putina frișcă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 Am sa va las aceasta rețetă pe care eu am învățato la un curs de bucătărie și care pe mine ma incantat foarte mult. Este o gustare rapid de...