sâmbătă, 9 iulie 2016

MINI PAVLOVA CU FRUCTE DE PADURE






                     INGREDIENTE:

 PENTRU BEZEA: -3 albușuri
                                -150 g. zahar
                                -1/2 linguriță suc de lămâie
                                -1 linguriță cu vârf de amidon
                                -1 linguriță extract de vanilie

UMPLUTURA: -200 g. frișca
                           -zahar pudra după gust
                           -fructe de pădure
                           -frunze menta pentru ornat


                     MOD DE PREPARARE:

1. Batem albușurile spuma în care vom adăuga 1/2 din cantitatea de zahar. Batem pana obținem o spuma tare și lucioasa.

2. Când am obținut consistenta dorita, presărăm restul de zahar, amidonul și sucul de lămâie. Batem în continuare 5-7 minute.









3. Punem spuma în sacul de patiserie. Punem hârtie pergament pe tava de cuptor unde înainte am pus putina spuma pentru a lipi  foaia de pergament mai bine de tava ca sa nu se miște când formam coșulețe.










4. Formam coșulețele cu mărimea dorita.



5. Le introducem în cuptorul preîncălzit la temperatura de 150º C pentru 10 minute, apoi la 
temperatura de 100º C pentru 50 de minute.
Trebuie sa prindă culoarea crem deschis și sa nu fie lipicioase la atingere.
Se ornează cu frișcă și fructe de pădure. 











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 Am sa va las aceasta rețetă pe care eu am învățato la un curs de bucătărie și care pe mine ma incantat foarte mult. Este o gustare rapid de...